Kto by sa mal snažiť ísť s dobou, ak nie predovšetkým firmy a spoločnosti ponúkajúce svoje produkty alebo služby? Trh je zaplnený množstvom novších a novších vecí, poskytujú sa nám inovované služby, čiže vravíme o dostatočne silnej konkurencii. A odignorovať novšiu podobu služieb či produktov znamená odignorovať svojich zákazníkov a pričiniť sa o to, aby prešli ku konkurencii. Možno som to povedal trochu ostro, na druhej strane zasa uznávam úplnú originalitu a odvahu nebáť sa ísť inou cestou, ale každopádne prispôsobiť sa môžeme aspoň v tej minimálnej miere, vytvoriť si firemný profil na sociálnej sieti Facebook.

muž

•         Tento postup má jediný účel, respektíve dva. Nájsť novú a udržať si súčasnú klientelu či záujemcov.
Informovať našich súčasných alebo množstvo potenciálnych zákazníkov dnes môžeme dokonale formou sociálnej siete a informovanosť o našom ponúkanom tovare alebo službách je skutočne to najmenej, čo pre zákazníkov (ale hlavne pre seba) môžeme urobiť.
Pozrime sa na svet okolo seba a vidíme, že Facebook pravidelne navštevuje úplne každý, dokonca aj 80-ročný sused a jeho 5 ročná vnučka. Pre podnikateľa je to ako pre rybára jazero preplnené rybami, stačí iba nahodiť. My ale nenahodíme háčik, my si na tejto sociálnej sietivytvoríme kvalitný firemný profil. Síce si môžeme vytvoriť aj osobný, no cez neho nemôžeme vykonávať aktivity týkajúce sa podnikania. K vytvoreniu firemného účtu tak využijeme Facebook Page. Je to pomerne jednoduché a zábavné.

media

Pri tvorbe si vyberiete typ stránky podľa Vášho zamerania a následne ju pomenujete. V tomto smere by bolo ideálne vymyslieť názov, ktorý by prezradil, čím sa firma zaoberá. Ale pozor, s jednoduchými výrazmi nepochodíte. Kvetiny s.ro., udice a.s.,… sú veľmi slabé názvy a upozorní vás na to i samotný Facebook. Skúste byť trochu originálnejší. Ak sme vymysleli originálny a pútavý názov, našu kreatívnu stránku využijeme opäť a to pre voľbu profilového obrázka. Opäť by malo byť z obrázku čttateľné, čím sa daná stránka zaoberá. V profile sa snažte uviesť maximum inormácií o tom, čo poskytujete, pritom však zaujímavým a stručným štýlom, aby ste čitateľa neodradili.

Facebook a vytvorenie firemného profilu
5 (100%)1